مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 00:002023-12-13ورزشي

جنجالی های هفته| حسرت کریس رونالدو 50 گله و شکایت استقلال از دو مجری!


در اتفاقات جنجالی این هفته جهان ورزش هم شاهد کتک زدن داور در لیگ ترکیه بودیم و هم VAR دار شدن دربی تهران.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اتفاقات جنجالی این هفته جهان ورزش را باهم مرور می کنیم؛ مصدومیت آزمون و نگرانی تیم ملی سردار آزمون در آخرین مسابقه تیم رم به جای دیبالای مصدوم به میدان رفت اما در دقیقه 62 خودش مصدوم شد تا کادرفنی تیم ملی نگران وضعیت این مهاجم ملی پوش شوند.

البته گفته می شود  آزمون حداکثر 20روزدیگر به میادین بازخواهد گشت هرچند مساله اصلی آزمون و دیگر ستاره های تیم ملی برگزاری جام ملت های آسیا در تاریخی به جز روزهای فیفاست! اینکه باشگاه رم با جدایی آزمون، باشگاه پورتو با جدایی مهدی طارمی و.

در جام ملت ها موافقت می کنند یا خیر! البته در مورد آزمون نگرانی جدی تر است زیرا در برخی خبرها آمده بود که او قراردادش با باشگاه رم به گونه ای است که گفته در مسابقات جام ملت های آسیا شرکت نخواهم کرد! خبری که تا این لحظه دقیق صحت و سقمش مشخص نیست.

درخشش یاغی! احمد نورالهی بعد از اینکه در بازی با هنگ کنگ یاغی گری کرد و اردوی تیم ملی را بدون اطلاع کادرفنی ترک کرد شروع به درخشش در لیگ امارات کرده است.

در آخرین مسابقه نورالهی توانست 2 گل از 4 گل تیمش را بزند و اوج آمادگی خود را به رخ بکشد! الوحده با گل های نورالهی به جمع 4 تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجالی های هفته| حسرت کریس رونالدو 50 گله و شکایت استقلال از دو مجری!

جنجالی های هفته| حسرت کریس رونالدو 50 گله و شکایت استقلال از دو مجری!